Celebrem el dia internacional de les llengües maternes

Un any més l’INS Joan Oró va  celebrar el Dia internacional de les llengües maternes, el  proppassat dia 21 de febrer de 2014. La intenció era fer un reconeixement i homenatge a la diversitat lingüística del nostre centre. L’acte d’aquest any va inaugurar-se amb la lectura d’un manifest a cada classe i, a continuació, es va proposar al nostre alumnat d’ESO jugar a un joc  que havien d’executar per grups dins de cada classe.

Scrabble.  Cada grup es va responsabilitzar de cercar una paraula relacionada amb el món de la comunicació  en diferents llengües. Havent fet la cerca, cada grup podia iniciar el joc i fer-ho estratègicament per aconseguir tots els  punts possibles.

La valoració de l’activitat per part de la Comissió de llengües ha estat molt positiva ja que van poder veure els alumnes engrescats en la recerca i en el joc. L’objectiu, doncs,  es considera  acomplert, parlar de llengües  en diferents llengües.

Aquest article ha estat publicat en Actes, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.