L’alumnat de 4t d’ESO va a veure el curmetratge “El somni de Tiya”

L’alumnat de 4t d’ESO dins la programació de la matèria d’ètica han assistit el dijous 14 d’octubre al visionat del curtmetratge “el somni de Tiya” en el marc de la fira Solidàrium i els objectius del mil·leni plantejats per l’ONU l’any 2000 i revisats recentment. Concretament l’esmentat curtmetratge està centrat en el primer objectiu: reduir a la meitat la pobresa extrema i la fam (1 de cada 6 persones passa fam. Més de 1.400 milions de persones viuen amb menys d’1 euro diari.).

L’activitat ha estat organitzada per l’Ajuntament de Lleida i la Coordinadora d’ONGs i altres moviments solidaris.

Aquest article ha estat publicat en General, Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.