ha arribat la primavera a l’hort

Mentre estavem confinats per sort ha plogut foça i totes les llavors i planter han crescut moltíssim….

part ja l’ha recollit l’Ajunatemnt i l’han repartit per menjar a algunes famílies que ho necessiten del poble, ara aviat podran recollir més coses :escaroles, bledes, cebes….

voleu veure que bonic està l’hort ????

clikam  o clika la foto

donem la collita a families necessitades

Cliqueu la imatge per veure més imatges

Els alumnes de 4t orientats pel voluntari Sr Pere Carpintero “Carpi” han estat treballant l’hort durant el curs.Donat que ara no podem anar a l’escola a cuidar l’hort vam oferir a l’ajuntament que collissin enciams, escaroles, bledes, raves i espinacs que ja estaven a punt per a donar-los a les famílies que ho estan passant malament i necessiten ajuda en aquesta crisi. La iniciativa també la vam passar a les altres escoles i també s’hi han sumat.Us passem les fotos de la “collita”.Demà ho rebran a casa qui més ho necesita

Si voleu veure la tasca setmana a setmana visiteu el blog de l’hort

4t Sessió 18

Avui hem fet moltes coses:

-estobar la terra amb la fanga de doble mànec, regar, arrencar herbes amb aixada, fer jardineres, etc

Hem vist un cuc de terra , els cucs ens ajuden a ventilar la terra i així les arrels creixen millor

Tenim les compostadores molt plenes amb les pells del menjador

tenim plantat raves, enciams bledes, escarola, espinacs, … fruites com llimones, raïm , prumes, nespres…. Voleu veure foos??? clikeu

sessió 14 dia 28 gener

Avui a l’hort l el CARPI i la  CRISTINA ens han ensenyat moltes eines com per exemple l’aixada , la pala , la fanga de doble mànec i el rasclet .Després el CARPI i   llavors hem arrencat herbes,posar la terra plana , recollir plàstic , pelar alls i també em  fet 3 forat arran del bordillo  i em transpantat el cep, el nesprer i el llimoner amb ajuda del CARPI clar , teniem que plantar els alls pero com el CARPI a arribat una mica tard dons no ens a donat temps  , en el pati em  fet una mica d’hort i em transplantat el cep.

sessió 13

Avui 14 de gener el grup dels Enciams hem fet molta feina, per una banda hem transplantat un llimoner i un nesprer  perquè tinguin més sol.

També hem plantat cebes i espinacs

Feia molt fred podeu veure les fotos clikant