AGRUPAMENT: La meitat del grup classe de P-5
TEMPORALITZACIÓ: 2 Sessió de 30 a 45 minuts.
METODOLOGIA: Ens dirigirem a l’aula d’informàtica i escoltarem sons que ens poden provocar por. Identificarem els sons d’una sirena, el so d’una serp, trons d’una tempesta, el so dels llops, l’ambient dels animals d’un bosc a la nit, coets i una rialla.
Després anirem al pati i farem la proposta d’un joc tradicional: El llop ferotge. Un dels alumnes serà el llop ferotge i es posarà en un extrem del pati o sala de psico. La resta dels companys es col·locaran a l’altre extrem. El llop cridarà: ” Qui té por del llop?” i els altres repondran: ” Ningú!”, mentre corren cap a l’altre extrem del pati o sala de psico. procurant de no ésser atrapats pel llop; tots els que aquest toqui passaran a ser llops amb ell. D’aquesta manera el nombre de llops augmentarà cada vegada, ja que la jugada s’anirà repetint, fins que només quedi un jugador per agafar.
OBJECTIUS:
-Escoltar amb atenció els sons.
-Identificar els sons.
-Expressar el sentiment que provoca un so concret.
-Respectar les regles del joc.
-Participar amb una actitud positiva.
RECURSOS NECESSARIS: http://efectos-de-sonido.anuncios-radio.com/gratis/index.php,equip informàtic, connexió internet, audacity.
Càmara de fotos digital, editor d’imatge: movie maker i picasaweb.google.
![]() |
| De Collages |

