AGRUPAMENT: La meitat del grup-classe de P-5, apròximadament 12 alumnes.
TEMPORALITZACIÓ: Dos sessions de 30 a 45 minuts.
METODOLOGIA: Asseguts en rotllana, els alumnes expressaran a nivell oral situacions o coses que els provoquin por. Tot seguit amb el tux-paint cada infant representarà el què li fa por. Totes les recollirem en una presentació digital, acompanyades per una imatge representativa.
OBJECTIUS:
-Escoltar activament als altres.
-Respectar el torn de paraula.
– Identificar situacions concretes que provoquen un sentiment concret.
-Posar-se en el lloc de l’altre.
-Representar amb el llenguatge plàstic un objecte o situació.
RECURSOS NECESSARIS: Sala d’informàtica, programa Tux-paint, USB per gravar les representacions dels infants, connexió a internet per fer la presentació de google docs.
desembre 2025 dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. « des. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 -
Articles recents
Comentaris recents
- Montse González en Per què Catosfera?
- msanabr3 en Per què Catosfera?
Arxius
Categories
Meta
comptador de visites
Blogroll
Formació
- curs Odissea
- curs cdei2
- xtec info
TIC-TAC
