5ªActivitats del Projecte:Conte l’Elefant Petit

AGRUPAMENT: El grup-classe de P-5.
TEMPORALITZACIÓ: De 30 a 45 minuts.
METODOLOGIA: Asseguts en rotllana, escoltarem l’àudio del conte de l’Elefant Petit. Treballarem la comprensió oral del conte:
– Quin sentiment tenen els pares elefants quan s’adonen que l’Elefant Petit s´ha perdut?
– Què fan?
– Quan l’Elefant Petit és conscient que s’ha perdut, què fa?
– Què haguèssiu fet vosaltres en la situació de l’Elefant Petit?
– Quin sentiment té l’Elefant Petit quan es troba amb el seus pares?
Amb el Tux-paint proposarem als infants que dibuixin el personatge que més li ha agradat del conte.
OBJECTIUS:
-Escoltar activament als altres.
-Respectar el torn de paraula.
– Identificar situacions concretes del conte que provoquen un sentiment concret.
-Posar-se en el lloc de l’altre.
-Representar amb el llenguatge plàstic un objecte o situació.
RECURSOS NECESSARIS: Gravar la narració del conte amb l’audacity, micro,equip informàtic, altaveus, http://recursostic.educacion.es/bancoimagenes/web/
Sala d’informàtica, programa Tux-paint.

AUDICIÓ DEL CONTE DE L’ELEFANT PETIT:

El Petit Elefant</a

ALGUNES REPRESENTACIONS AMB EL TUX-PAINT DELS PERSONATGES DEL CONTE:



Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *