Terratrèmol a Haití.

El dia 27 de Gener del 2010, a Haití va passar un terratrèmol molt fort que només va durar un minut on gairebé va destrossar tota la illa. La catàstrofe va ser tan forta que van morir aproximadament 150.000 milions de persones haitianes. La gent estaven molt ferides que no tenien aigua ni menjar, el que més necessitaven era aigua. Obama, l’ actual president d’Amèrica va donar ajuda als haitians, fins i tot el món també els va ajudar. Ara gent de tot el món fa el possible per ajudar la gent d’Haití.

Autor: Artur, Maha, Toni.

Toni: Haití es mes pobre que a R. Dominicana que estan a la mateixa illa i he vist unes imatges sobre de Haití i al meu institut havia fet un solidari per ficar diners com a ajuda i els va ficar 1.300 euros per pocs alumnes!

Artur: El que Haití necessita en aquest moments és aigua i menjar.

Maha: Vull que la gent que facin uns edificis, que fabriquin amb les mans i amb els diners.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *