FESTA DE L’AIGUA AMB DJ D’EXCEPCIÓ!

Avui, a la festa de l’aigua que hem fet dins l’estona d’educació física, l’Iván ha fet de D’j !!! Ho ha fet molt i molt bé. L’han ajudat el Jan i l’Izan, tots uns experts punxant música.

FOTO 1

FOTO 2

FOTO 3

FOTO 4

La nostra obra a l’estil Mademoiselle Maurice

Durant el curs hem estat fent un projecte de la Mademoiselle Maurice, una artista que fa obres amb papiroflexia. Nosaltres hem volgut fer la nostra obra fent servir el seu estil. Així és que si passeu per l’escola, veureu a l’entrada “Explosió d’alegria”.

Us deixem un petit vídeo que hem fet de la seva construcció, esperem que us agradi!!!

Publicat dins de General | 1 comentari

Expliquem el projecte als pares

Aquesta galeria conté 13 fotografies.

El dimarts 31 de maig vam presentar el projecte de les malalties cardiovascular que hem estat fet aquest curs. A part de les famílies, també va venir el Roberto, investigador de l’IMIM que ens va ajudar i guiara a la nostra investigació. … Continua llegint

Més galeries | Deixa un comentari

Excursió amb bicicleta

El dia 9 de juny la classe dels grans vam anar a fer una excursió amb bicicleta pel poble. Vam anar fins a Casajoana i per la font del cantir, desprès vam tornar a l’escola. Va ser una excursió molt guapa encara que alguns ja l’han  fet, ens ho vam passar molt bé. vam esmorzar a l’era

Publicat dins de General | 1 comentari

PRESENTACIÓ AL COSMOCAIXA

El dimarts 10 de maig, hem anat al Cosmocaixa de Barcelona a presentar les conclusions del projecte de les malalties cardiovasculars i de com hi podem influir!!!

Ho han fet molt i molt bé!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | 2 comentaris

Viu el parc!!

El dia 3 de maig vam participar de l’activitat “Viu el parc”. Però el dia anterior va  venir una noia que treballa a Viu el parc, ens va explicar moltes coses sobre els parcs naturals i mentre apreníem sobre ells jugàvem. El dia següent vam anar a fer l’excursió i ens ho vam passar molt bé. Vam fer una gimcana i en aquesta ens van explicar moltes coses de les plantes, dels líquens ( barreja de fong i molsa que serveix per  saber si hi ha contaminació en l’entorn) i dels animals.

Després, quan vam acabar la gimcana, vam fer una salamandra de Jumping Clay (una mena de plastilina que s’asseca) i ens va quedar molt bonica.

Després de dinar ens van “regalar” un espectacle molt xulo!

Ens ho vam passar molt bé!!

Contes de papiroflèxia

A la classe fa uns dies, i aprofitant que hem treballat la Mademoiselle Maurice, vam estar fent uns contes amb papiroflèxia.

Primer els vam pensar en brut i després ja els vam fer. Com que ens va agradar molt com ens van quedar, ens els vam preparar per explicar-los als petits de la Marta i l’Àngels aprofitant que era Sant Jordi.

Si els voleu llegir els hem deixat a l’entrada de l’escola, ja ens direu que us semblen.

Imagen1 Imagen2

Publicat dins de General | 2 comentaris

ELS ALUMNES DE SISÈ VAN A L’INSTITUT

El dilluns 11 d’abril, els nois i noies de sisè van anar a l’institut de Vacarisses per participar a les jornades esportives per començar a conèixer els que serán els nostres companys el proper curs.

Va ser un bon matí!!!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

SORTIM AL PROGRAMA “CATAKRAC” DE 8TV

A la visita realitzada a l’IMIM, un equip del programa “Catakrac” de 8TV ens van seguir al llarg de tota la visita, i el resultat és aquest:

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

L´ALAN S´EN VA A UNA ALTRE ESCOLA

Avui dia 8 d’abril, el nostre company de la classe “Alan” s´en va a una altra escola de Terrasa. Va a l’escola Serra de l’Obac.

Abans d’anar-nos-en al pati, el Alan ens ha portat esmorzar per desperdir-se de nosaltres. Ens ha portat croissants amb xocolata i amb sucre glaç.

També una petita sorpresa: ens a donat un petit escrit en un paper plastificat amb la seva foto:

Alan esperem que het vagi bè en la teva nova escola “sempre et recordarem” <3

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari