Avui hem visitat l’estació meteorològica de l’escola. Hem vist els aparells que hi ha a dins, i hem après el nom d’alguns i per a què serveixen.
![]() |
estació meteorològica |
Avui hem visitat l’estació meteorològica de l’escola. Hem vist els aparells que hi ha a dins, i hem après el nom d’alguns i per a què serveixen.
![]() |
estació meteorològica |
Ja tornem a ser aquí després de les vacances de Nadal. Quantes emocions i quantes coses a explicar!
I ahir, com era obligat, vam portar algunes joguines dels reis per compartir-les amb els companys. Ens ho vam passar moooolt bé!
![]() |
les joguines dels reis |
Per poder fer comentaris cal entrar com a usuari. Els correus vàlids per fer-ho són els de l’xtec o de l’EDU365. El curs passat se li va adjudicar una adreça de correu de l’EDU365 a cada alumne que la va sol·licitar.
Segons el llistat que jo tinc, només hi ha tres alumnes que no la tenen. Si no la teniu, digueu-m’ho i us facilitaré un duplicat o una sol·licitud segons el cas.
Com a mitjà alternatiu, també podeu enviar correus a l’adreça: ginesta07@gmail.com . Aquí podeu enviar missatges des de qualsevol servidor. Jo ja aniré obrint la bústia i introduint els vostres comentaris al bloc.
ANIMEU-VOS A ESCRIURE!
He trobat algunes activitats a l’edu365 divertides i força adequades al tema que estem treballant en aquests moments: LA TARDOR.
Encara que ja ha passat la castanyada, la primera que us recomano és el CLIC de LA CASTANYERA:
I aprofitant que estem aprenent coses dels arbres, també està bé aquest paquet d’activitats sobre EL CASTANYER:
Vinga, entreu-hi i passeu-vos-ho bé!
Tal i com em vau demanar a la reunió, he fet un resum orientatiu dels continguts que tinc previst treballar aquest curs. Vull insistir que les prioritats són les que teniu al quadre d’aquí al damunt. En aquests aspectes SÍ podeu ajudar molt els vostres fills i filles a madurar i desenvolupar-se com a persones. Pel que fa als aprenentatges escolars, ja us vaig dir que els objectius a parvulari són molt oberts. Us poso els que tinc previst treballar de manera sistemàtica de l’àrea de llenguatges. Al llarg del curs n’anirem treballant d’altres pertanyents a aquesta i altres àrees, a partir dels projectes i unitats didàctiques que anem fent.
Espero que us sigui útil per conèixer i seguir la feina dels vostres fills i filles.