InfanTIC – El Bloc

d’Educació Infantil

CEIP Pau Romeva

Queda clar que l’objectiu del bloc és donar a conèixer la vida del grup-classe i les activitats d’escola en general. Es tracta d’un bloc actualitzat l’última aportació és del 4 de novembre. Crec que els nens es poden moure amb facilitar a la pagina principal, però hi ha molts subapartats que en dificulten l’accés. Pel que fa la participció tant dels nens com de les famílies es molt poca, crec que estaria bé posar l’opció de fer comentaris i els alumnes d’infantil és difícil la seva particiació. els enllaços són molt interessants i n’hi ha bastants. En general crec que hi ha un treball molt bo al darrere d’aquest bloc i que compreix l’objectiu pel que s’ha creat, tot i que si hi trobo a faltar la participació dels pares.

BLOC: ELS FÈLIDS

Aquest bloc és totalment diferent. No podem veure gens la vida a l’aula i la veritat és que no està gens actualitzada, cosa que fa pensar que es va crear per un moment molt concret. En canvi podem apreciar el treball dels nens en l’elaboració d’aquest projecte. A més s’hi poden moure amb facilitat. Altra vegada trobo a faltar la participació dels pares i en aquest bloc a més els enllaços. Crec que com l’altre bloc el treball realitzat és admirable i que acompleix el seu objectiu, una difusió didàctica elaborada pels nens.