Els animals en perill d’extinció

os

A  l´escola General Prim , el dia 19 d´abril dins la Setmana Cultural ens van vindre a fer un taller dels animals en perll d´extinció, ens vam posar en grup de quatre persones i vam començar a jugar. Els animals que vam conèixer van ser: l´os bru, la tortuga mediterrania, el falcó, el trencalòs i el fartet (un peix).

Autors: Axel i Carla

One thought on “Els animals en perill d’extinció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *