
A l´escola General Prim , el dia 19 d´abril dins la Setmana Cultural ens van vindre a fer un taller dels animals en perll d´extinció, ens vam posar en grup de quatre persones i vam començar a jugar. Els animals que vam conèixer van ser: l´os bru, la tortuga mediterrania, el falcó, el trencalòs i el fartet (un peix).
Autors: Axel i Carla
Bonica fotografia.