Visita a la Biblioteca

El dimarts dia 15 de març els alumnes de 4t nivell hem anat a la Biblioteca municipal Xavier Amorós. Ens ha atès la Cristina, una bibliotecària molt amable que ens ha explicat moltes coses dels llibres. Hem fet un treball d’investigadors, en grups haviem d’omplir unes fitxes de diferents tipus de textos: llibre de coneixements, llibre de lectura, article d’una revista,….
Hem après molt!.
Aquí en teniu les fotos:

One thought on “Visita a la Biblioteca

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *