Aquestes setmanes a l’aula dels nens i nenes de Segon de Cicle Inicial, treballarem “la mesura del temps, coneixerem les hores, el calendari, els mesos de l’any, les estacions, farem activitats a la PDI, jocs online…”
Aquí podeu aprendre jugant:
Aquestes activitats complementen, reforcen i alhora amplien el que estem treballant d’una manera més lúdica:
Activitats extretes del JCLIC i sota la seva llicència.
LA MESURA DEL TEMPS
TREBALLEM LES HORES
EL RELLOTGE
LES HORES
ALTRES RECURSOS
Aquí tens un enllaç per aprendre i ampliar els coneixements de les hores. On apareixerà un petit video amb un rellotge i podràs anar veient com anomenem els minuts…