Portada

Un cop tornats a la feina després de la breu pausa de Setmana Santa – vacances de primavera en diuen ara -, hem reprès el darrer tram del curs amb nova empenta.. Tot just començar el 3er. trimestre hem tingut la comissió del Pla de Formació de Zona, amb les propostes d’activitats per al proper curs 2009-2010. Hem d’agrair des d’aquí, un cop més, l’esforç per part de la majoria dels centres de presentar les demandes de forma raonada i tenint en compte el Pla de Formació de Centre que es va elaborar el curs passat.

També us volem recordar que enguany tindrà lloc la 5ena. Trobada de música tradicional del Ripollès, en el qual hi participen tots els alumnes de 5è de les escoles del Ripollès i que aquesta vegada formarà part dels actes de la Festa Major de Ripoll, amb una actuació a la plaça de Sant Eudald, el dia 8 de maig a partir de les 4 de la tarda. Els acompanyaran, com ja és habitual, el grup dels Randellaires. Com que aquest any l’activitat es farà a l’aire lliure, es convida a tots els pares i alumnes que hi vulguin assistir.

Per acabar, no podríem deixar d’esmentar la Diada de Sant Jordi.

Trobareu en el vagó de cua una recomanació d’un llibre molt original, els autors del qual són ripollesos –Ramon Alabau i Francesc Morera– i que ens permet, a més de llegir-lo, poder-hi participar, és a dir, és un llibre interactiu. Els centres interessats, en podeu venir a recollir un exemplar al CRP del Ripollès.