Hola, món!

Benvingut/da !

Aquest bloc neix com a mostra de pràctiques del curs formatiu ofertat pel Departament:

DEI2 – Recursos TAC i estratègies per a l’Educació Infantil

Desitjo que a tots/totes que comenceu aquest curs, el contingut us resulti amè, divertit i sobretot interessant per tal d’aplicar a la vostra pràctica educativa diaria.

Com es tracta d’un bloc resultat d’un curs formatiu, entre tot l’alumnat l’anirem configurant i enriquint a mida que el curs avanci.

La imatge de la capçalera l’he trobat navegant per internet. No cal dir que on diu MESTRA es pot llegir MESTRE. M’he limitat a traduir-la

fins ara !

Publicat dins de General, presentació | Deixa un comentari

EINES PEL MESTRE

Resum de les eines 2.0 útils per als mestres

Publicat dins de EINES, General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

RECURSOS SOBRE LA IMATGE

Bé. hem trobat un piló de recursos, alguns els repetim però això no deix de ésser interessant ja que deuen ésser uns bons recursos quan tanta gent hi coincideix. He fet una graella-resum per si voleu consultar amb un cop d’ull què diuen els/les companys/es de curs .

Recursos d’imatge

Publicat dins de imatge, recursos | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

SOCORS M’HAN BLOCAT!

Sovint i sense mala intenció…això ens fan creure, hi han alumnes que bloquegen el correu i no els puc enviar missatges mitjançant odissea. Si és el teu cas, que no reps cap missatge mira’t aquest vídeo

Desblocar contactes from Raul Fernandez on Vimeo.

Publicat dins de video | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

El so

Publicat dins de audio, General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

el video

M’agrada, m’agrada molt i per això sempre que puc el comparteixo. Espero que a vosaltres també.

Publicat dins de General, video | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari