ACTIVITAT AMB LA TERE

Aquest matí la Tere ha vingut a la classe per parlar una mica sobre què és el racisme i com hem d’actuar davant d’actituds tant dolentes com el racisme. Entre tots podem fer un món millor i tolerant i és responsabilitat de tots i totes que ens respectem els uns als altres i les unes a les altres.
Ha sigut una activitat que hem fet abans del pati i ens ha permès reflexionar sobre aquest tema.
Gràcies Tere per aquesta col·laboració. Ha estat un plaer tenir-te a la nostra classe! 😀

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *