Avui el Martí, el Feliu, l’Hug, el Pol, l’Èric i l’Unax han acabat de grabar el programa de ràdio que han estat creant. Esperem que us agradi.
Avui el Martí, el Feliu, l’Hug, el Pol, l’Èric i l’Unax han acabat de grabar el programa de ràdio que han estat creant. Esperem que us agradi.
ei, quin nivell!!!! us espero al taller de ràdio el curs vinent!
edu m’ha agradat fe el programa de radio esta molt be perque esplica las cossas que es podan fe i las que no i mes cosas