PLANTES REMEIERES

El divendres a la tarda vam passar una estona entre olors, gustos i textures de plantes remeieres!!!
Vam fer-nos una infusió de camamilla per rentar-nos els ulls, una pasta de dents de farigola, sàlvia lleva dura de cervesa i sal que ens va deixar unes dents blanques i brillants i ens vam prendre uns infusió calentona de Maria Lluïsa amb mel, que bona!!!
Una tarda especial .
Tots aquests secrets els vam descobrir amb la família del Feliu, l’ Adrià i l`Àngela!!!
Moltes gràcies.

Un comentari a “PLANTES REMEIERES

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *