El dilluns al matí amb la mare de la Sofia, la Bea, hem fet uns moneders ben especials. Hem reciclat envasos i els hem transformat amb capcetes boniques i ben especials.
Una altra activitat familiar ben connectada amb tot el que aquests dies estem fent a la classe.
Moltes gràcies!!!!