Avui, hem estat folrant la porta de la classe. Al final ha quedat molt guapa! Després d’inspirar-nos en diversos artistes com Van Gogh, Matisse, al final ens hem decidit pel trencadís de Gaudí. Volíem que la porta donés sensació de vent (perquè sóm la classe del vent) i creiem que ho hem aconseguit!
Vosaltres què en penseu?
PARAULES CLAU
Gaudí, trencadís, vent, Van Gogh, Matisse, inspiració, treball, cooperació, esforç, millora, classe.
M’encanta aquesta porta!!!!!!!!!!!!!!!!! La vostra veina M Teresa
HA QUEDAT MOLT XULA !
HEM TINGUT MOLT BONA IDEA
FELIU
HA QUEDAT GENIAL!!!!!! ENS RECORDA A LA SAGRADA FAMILIA