“Amor i temps: el temps que és en nosaltres
com la sorra del riu que, a poc a poc,
va canviant la forma de la costa.
L’amor, que ha copiat en els teus ulls
La claredat de l’illa del tresor.”
Joan Margarit
Poesia amorosa completa 1980-2000
“Amor i temps: el temps que és en nosaltres
com la sorra del riu que, a poc a poc,
va canviant la forma de la costa.
L’amor, que ha copiat en els teus ulls
La claredat de l’illa del tresor.”
Joan Margarit
Poesia amorosa completa 1980-2000
Pomelo és fabulós, guapo, incansable i fins i tot impermeable. Per si això fos poc, és el petit elefant més enamoradís de l’hort. Mira que vermell que es posa l’onzè rave de la tercera fila quan Pomelo el mira!
La Judit proposa un intens viatge a través de les experiències i els sentiments d’aquest petit elefant rosa enllaçant narració i música amb les il·lustracions que es projectes sobre una lona que flota dins d’un hort de fusta.
La lectura és una molt bona eina per acostar-nos i perquè els nens i nenes gaudeixin d’una estona especial compartida entre família-escola. Considerem que tenim a les nostres mans el despertar del gust per la lectura i per la literatura dels nostres infants. Podem oferir-los un bon exemple com a models de bons lectors que apreciem el que fem i llegim com a font de plaer i d’enriquiment mutu.
Moltes felicitats als Jordis i Jordines que a la nostra escola n’hi ha uns quants. Feliç diada de Sant Jordi a tothom.
Moltes gràcies a tots els participants al certamen i felicitats als guanyadors!
Els nens i nenes de segon seguim treballant les obres de Kandinsky, hem analitzat el quadre Composició VIII i hem vist que hi ha línies rectes, línies corbes, formes geomètriques i formes abstractes. Hem jugat a un joc, el dau ens ha anat dient quin tipus de forma hem de dibuixar i cada grup ha creat la seva obra d’art.
També hem treballat la biografia de Kandinsky, que és un text on hi ha explicada la seva vida. A partir d’aquí cadascú ha escrit la seva autobiografia i hem tingut una altra conversa molt interessant seguint la pregunta: Quan comença la vida? Tot seguit ens hem posat a treballar en la línia de la vida, una línia del temps on ens hem hagut d’imaginar què passarà al futur…
I així hem seguit treballant el nostre projecte, pensant què és allò que voldrem investigar sobre l’artista.
L’escola Font del Roure s’uneix a l’homenatge als 20 anys de vacances de l’Ovidi Montllor realitzant 7 audicions diàries durant tot el més de maig.
Veurem els colors de la vida. (“L’arc de sant Martí.“) Ovidi Montllor.