ENS HAN ROBAT…

Aquesta matinada ens han entrat a l’escola i ens han robat. Aquest són els fets que han succeït però la trascendencia d’aquest traspassa el valor econòmic. Tota la comunitat educativa ha quedat impactada pels fets, mig incredulitat, mig impotència. L’entrada ha estat dura. Veient expedients d’alumnes per terra, records i fotos dels nens i nenes escampats, fulles, bombetes, plans de treball esquinçats, treballs dels nostres infants trepitjats, mobiliari rebentat, vidres trencats, portes trencades, termometres partits, farmacioles escampades… Ens han robat una part de l’esforç de tots i totes en una escola de tots i totes.
Cal que ens esforcem encara més per educar els nostres infants per aconseguir una societat més justa i conscient.
Gràcies a tots i totes els que heu fet que avui s’hagi pogut celebrar la Castanyada a l’escola, tots junts com sempre ho fem. Gràcies a tots i totes els que heu fet arribar les vostres mostres de suport. Gràcies al valor de la unitat i el fet d’estar junts ens dóna força.