Tal Com ragen…les vostres paraules i imatges

Unes paraules després del desencís d’ahir. ..

-Primerament repetir Felicitats pel concert, va anar molt bé.

-Segona qüestió: El respecte entre nosaltres, els alumnes.:

Ja vam discutir que no va ser únicament una persona la qual va destorbar al concentració del grup, i va malmetre la imatge pública d’alumnes responsables, davant un acte que us premia en quant a escriptors i escriptores. Ja vaig fer la reflexió a la persona en qüestió, que va iniciar el problema, la resta, que sé qui éreu, vau seguir un rol que ja havia començat, però podeu donar-vos per al·ludits, que no era el comportament adeqüat ni respectuós pel públic, pels professors ni pels companys. El mateix dic per tots, quan vau desfilar a berenar sense saludar i com si us empaitessin per darrera.

-Tercer punt: Els comentaris d’ahir van estar fora de to. Està molt bé que sapigueu acceptar les vostres culpes, aquells que també van riure, però crec que no calia arribar a l’extrem que vau arribar. No necessitàvem que ens faltéssiu al respecte, a la nostra feina, ni als nostres defectes. Comencem per dir que som humanes i que ens equivoquem,i jo, puc concretar, que pensant en la primera lletra del Ja surt el Sol, vaig començar per la segona part i us vaig xivar <<ha estat un llarg i trist hivern>>. Però vosaltres també us equivoqueu a vegades, i no hem renyat mai ningú per això, perquè sabem que els nervis traeixen a vegades.

Va ser molt lleig treure els defectes de l’Àngels. És la vostra professora i és la iniciadora del projecte de la Coral. Esteu propiciant que els companys que han de passar per l’institut no tinguin l’opció de cantar com vosaltres.

Sí, no som perfectes. Però jo crec que heu pogut escollir força el repertori aquest any. Que hem fet coses més modernes i amb acompanyaments instrumentals. I que no valoreu l’estona que ens passem preparant les cançons, fent arranjaments, buscant bases, penjant coses al bloc…

crec que us heu passat i ens hem sentit tristes i ofeses, i havia de dir-ho.

Vinga, demà comencem seriosament el We Are The World. Penseu que vosaltres sou el món, i el futur, i que algunes actituds no són adultes ni acceptables a la societat.

sandra

fotos 1