Arxiu de la categoria: General

XVIII Trobada de Corals

XVIII Trobada de corals

La música és una eina indispensable en l’educació, ja que a través de la música es treballen molts aspectes de la formació integral de la persona, tant en el vessant del desenvolupament personal com el de les habilitats socials i les relacions interpersonals, així com en l’adquisició de les competències bàsiques.

El Departament d’Educació organitza diferents trobades musicals relacionades amb el cant coral que es treballa als centres però, donada la situació actual, enguany aquestes trobades se celebraran en format virtual.

A la Catalunya Central la trobada tindrà lloc dimecres 12 de maig a les 10h del matí. De la comarca del Bages, hi participa el grup de 1r del Col·legi Sant Josep de Navàs i del Moianès, l’alumnat de 5è i 6è de l’Escola Sesmon d’Oló de Santa Maria d’Oló.

Sant Jordi a Moià 2021

Llegim al carrer 2021

El 23 d’abril al matí, Moià va viure la festa de Sant Jordi de ple. Després que el curs passat,  l’acte Llegim al carrer” no es pogués dur a terme a causa de la pandèmia, enguany es va poder celebrar. En cinc espais diferents del centre del  poble, es van llegir històries de Gianni Rodari, faules de La Fontaine i poemes de Lola Casas i d’altres autors. Els lectors i lectores eren l’alumnat de 3r a 6è i de 1r i 2n d’ESO de tots els centres educatius moianesos que llegien per als companys i companyes d’escoles diferents a la seva. Els pares i mares de les llars d’infants també van llegir pels més menuts. Aquesta activitat compta amb el suport de la Biblioteca i de l’Ajuntament de Moià i és coordinada per l’extensió del Centre de Recursos al Moianès.

Podeu veure un recull de fotografies dels diferents espais en aquest enllaç.

Oferta PFZ Bages-Moianès 2n quadrimestre

Noves activitats de formació adreçades al professorat incloses en el Pla de Formació de Zona i seguint en format virtual.
Inscripció: del 8 al 19 de gener.