Llegim al Carrer 2022

El 22 d’abril al matítots els centres educatius de Moià van participar a  l’acte Llegim al carrer”. En cinc espais diferents del centre del  poble, es van llegir fragments  de Harry Potter, i poemes de  Fina Girbés, Salvador Casellas i Pep Molist.  Els lectors i lectores  de 3r a 6è i de 1r i 2n d’ESO de Moià  llegien pel  companys i companyes d’escoles diferents a la seva. Els pares i mares de les llars d’infants també van llegir pels més menuts. Aquesta activitat compta amb el suport de la Biblioteca i de l’Ajuntament de Moià i és coordinada per l’extensió del Centre de Recursos al Moianès.

En aquest vídeo podeu veure un  recull gràfic de l’activitat:

Conferències: L’autoconeixement a l’acció tutorial a l’ESO i al Batxillerat

Hem organitzat dues noves conferències sobre l’acció tutorial a l’ESO i al batxillerat, en format virtual. En aquest cas volem aprofundir en com treballar el propi autoconeixement (1a sessió) i en com acompanyar l’alumnat cap al seu autoconeixement (2a sessió). Van adreçades al professorat de l’ESO i de batxillerat. El conferenciant és Ramiro A. Ortegón Delgadillo (Grup SEER).

Sessió 1: dimecres, 16 de febrer, de 16.30 a 18.00. Com treballar el propi autoconeixement
Sessió 2: dimecres,   2 de març, de 16.30 a 18.00. Com acompanyar els propis alumnes cap al seu autoconeixement

Enllaç d’inscripció
Termini: 15 de febrer

Xerrada: Com acompanyar la sexualitat dels infants

El dia 1 de febrer a les 17:30h i en format online l’Anna Salvia oferirà una xerrada adreçada als docents sobre com acompanyar la sexualitat dels infants.

En aquest espai de reflexió podrem compartir informació, experiències i obtenir recursos per fer un bon acompanyament a l’alumnat.

Podeu fer la inscripció en aquest enllaç. El nombre de places és limitat.

Activitats PFZ 2n trimestre

Activitats de formació del PFZ

per al 2n trimestre

Us informem de les activitats obertes del Pla de Formació de Zona que es faran en el segon trimestre.

Podeu fer la inscripció  del 7 al 18 de gener, amb l’usuari i la contrasenya XTEC.