Oferta PFZ Bages-Moianès 2n quadrimestre

Noves activitats de formació adreçades al professorat incloses en el Pla de Formació de Zona i seguint en format virtual.
Inscripció: del 8 al 19 de gener.

Universitat d’Estiu del Moianès

Del 6 al 10 de juliol tindrà lloc una nova edició de la Universitat d’Estiu del Moianès, en el marc de la Universitat d’Estiu Ramon Llull.

S’ofereixen tres cursos que, per les circumstàncies excepcionals d’enguany, es faran tots en espais oberts:

• Patrimoni històric del Moianès: cinc espais essencials.
  • Descoberta dels valors naturals de l’espai natural del Moianès: vegetació, fauna i geologia.
  • Taula rodona: viure amb el coronavirus.

Premis el CAC a l’escola

eduCAC és un programa educatiu del Consell de l’Audiovisual de Catalunya que té per objectiu proporcionar recursos per fer un ús crític i responsable dels mitjans de comunicació.

Al web del programa hi ha tant materials didàctics per al professorat com continguts i propostes per a les famílies.

També convoca anualment els Premis el CAC a l’escola. El termini de sol·licitud de participació a l’edició d’enguany acaba el 16 de març de 2020.

Més informació: