Universitat d’Estiu del Moianès

Del 6 al 10 de juliol tindrà lloc una nova edició de la Universitat d’Estiu del Moianès, en el marc de la Universitat d’Estiu Ramon Llull.

S’ofereixen tres cursos que, per les circumstàncies excepcionals d’enguany, es faran tots en espais oberts:

• Patrimoni històric del Moianès: cinc espais essencials.
  • Descoberta dels valors naturals de l’espai natural del Moianès: vegetació, fauna i geologia.
  • Taula rodona: viure amb el coronavirus.

TANCAMENT DE L’EXTENSIÓ

El Departament d’Educació, seguint les instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar tots els centres educatius del país des del dia 13 de març . Aquesta instrucció també afecta els serveis educatius i, per tant, l’Extensió de CRP de Moià.

Podeu contactar amb nosaltres per mitjà del correu electrònic extcrp-moia@xtec.cat

Premis el CAC a l’escola

eduCAC és un programa educatiu del Consell de l’Audiovisual de Catalunya que té per objectiu proporcionar recursos per fer un ús crític i responsable dels mitjans de comunicació.

Al web del programa hi ha tant materials didàctics per al professorat com continguts i propostes per a les famílies.

També convoca anualment els Premis el CAC a l’escola. El termini de sol·licitud de participació a l’edició d’enguany acaba el 16 de març de 2020.

Més informació:

Proves Cangur 2020

Del 15 de novembre de 2019 al 18 de gener de 2020 resta obert el termini d’inscripció per participar a les proves Cangur, que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques i que tindran lloc el 19 de març.

Hi ha tres convocatòries, segons l’edat de l’alumnat:

Trobareu tota la informació a: