Mentos i cola

Una part de les ciències és demostrar o provar fins a quin grau les llegendes urbanes són certes o no. Una d’elles diu que si barregem mentos i cocca-cola, aquesta sortirà disparada.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/kcxte-hWwmg" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Aquest article ha estat publicat en Cicle mitjà, Jocs amb ciències. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Mentos i cola

1. Hola Jordiii he vist el video maloa molt perque cuan surt tota la cocacola tots
    començen a cridar fins i tot potse ho vaig fer jo….
    Bueno am els crits se man quedat les orelles 😀
    Adeuu
    Alex

2. M. Carme diu:

Hola!
    sóc una mestra d’una altra escola i he estat xafardejant la vostra pàgina. L’he trobat molt interessant!
    Divertit aquest experiment dels mentos i la coca-cola! ja els provaré amb els meus alumnes!
    M. Carme

3. jmarco9 diu:

Gràcies pel comentari M. Carme, t’agrairíem també si ens fessis arribar una adreça web on poder observar i compartir els vostres experiments, vivències, etc.