PROJECTE DELS MAMÍFERS

Els nens i les nenes de 1rA hem escollit un tema per investigar, els mamífers.
Com ens ha costat una mica triar el tema, ens hem centrat en 7 animals que hem escollit i a partir de les seves característiques hem anat coneixent com són els mamífers.

A continuació podeu veure els treballs i exposicions realitzats. Esperem que disfruteu de la nostra feina.

També vam rebre unes visites sopresa que ens van agradar molt i amb les que va aprendre molt. Li donem les gràcies a la Belén i el Valdés per explicar-nos tantes coses i a les famílies que van poder portar als seus millors amics per disfrutar tots junts.

CLIQUEU SOBRE LES FOTOS PER VEURE LES FEINES I LES VISITES!!

Aquí teniu les nostres exposicions:

Els mamífers por ndarder

Els mamífers II por ndarder

Què hem après por ndarder

7 respostes a PROJECTE DELS MAMÍFERS

1. vanessa diu:

Genial!! Molt bona feina!

2. NOEMI diu:

MUY CHULO EL TRABAJO QUE HAN HECHO, LASTIMA QUE NO PUEDIRAMOS PARTICIPAR CON LA PECAS!!
    ASÍ HAN APRENDIDO MUCHO.

3. SAIDA diu:

Buen trabajo merece un aplauso

4. Susagna Ballus diu:

Es molt xulo!!!! I m’ha encantat poder veure la feina que feu a la clase!!! Els hi ha agradat molt!!! Gràcies!!!!!!

5. Esther Sanchez Pardo diu:

Moltisssssimes gràcies, és gratificant veure la feina que fan i la il.lusió amb que han fet aquest projecte. Bona feina !!!!!

6. MªJosé diu:

Han disfrutat moltíssim i han après moltes coses. Enhorabona!

7. Sandra diu:

Felicidades por el trabajo realizado, ha sido un proyecto muy chulo en el cual han disfrutado mucho los niños.