Els nens i les nenes de 1rA hem escollit un tema per investigar, els mamífers.
Com ens ha costat una mica triar el tema, ens hem centrat en 7 animals que hem escollit i a partir de les seves característiques hem anat coneixent com són els mamífers.
A continuació podeu veure els treballs i exposicions realitzats. Esperem que disfruteu de la nostra feina.
També vam rebre unes visites sopresa que ens van agradar molt i amb les que va aprendre molt. Li donem les gràcies a la Belén i el Valdés per explicar-nos tantes coses i a les famílies que van poder portar als seus millors amics per disfrutar tots junts.
CLIQUEU SOBRE LES FOTOS PER VEURE LES FEINES I LES VISITES!!
Aquí teniu les nostres exposicions:
Els mamífers por ndarder
Què hem après por ndarder
Genial!! Molt bona feina!
MUY CHULO EL TRABAJO QUE HAN HECHO, LASTIMA QUE NO PUEDIRAMOS PARTICIPAR CON LA PECAS!!
ASÍ HAN APRENDIDO MUCHO.
Buen trabajo merece un aplauso
Es molt xulo!!!! I m’ha encantat poder veure la feina que feu a la clase!!! Els hi ha agradat molt!!! Gràcies!!!!!!
Moltisssssimes gràcies, és gratificant veure la feina que fan i la il.lusió amb que han fet aquest projecte. Bona feina !!!!!
Han disfrutat moltíssim i han après moltes coses. Enhorabona!
Felicidades por el trabajo realizado, ha sido un proyecto muy chulo en el cual han disfrutado mucho los niños.