En el experimento següent, els nens i les nenes adivinaran Equipamiento semblanzas / diferències dels elements solubles i insolubles.
Objectius de l’activitat:
- Explorar
- descriure i les necessitats de les plantes.
- Conèixer i diferenciar les parts de les plantes, característiques i funcions.
- comprovar el fototropisme general de les plantes amb un experimento típic per a això. Descripció de l ‘Experiment:
1. Primerament els nens i nenes han omplert tres gots amb aigua. 2. En segon lloc han fet Hipótesis sobre Qué pasaría quan en les diferents barreges amb oli, vinagre i Sucre.
3. Seguidament han fet les barreges Les diferents Substàncies per a comprovar si són amb solubles o insolubles com: oli, vinagre i Sucre 4. Finalment aquestes són les conclusions de les observacions: Les Substàncies solubles aquelles hijo que es dissolen en aigua com el sucre i el vinagre, mentre que les insolubles dissolen no es en aigua i queden a dalt oa baix com l ‘oli.
Experiència realitzada amb alumnes de Cicle Mitjà