Cosetes sobre “Bulling”

ulls-tapats.JPGJa n’hi ha prou de fer veure que no passa res. Alumnes i professorat que per por no diuen res, i d’altres que al mateix temps que són acosats acosen perquè pensen que aixi poden estar al nivells dels altres. Estima’t a tu i estima als altres. Tots som persones.

Aqui pots trobar material que et pot servir per treballar el bulling escolar a l’aula, per exemple a la tutoria.

Power point “Què és el bulling” elaborat per l’alumnat de 4rt d’ESO de l’IES Barcelona Congrés. Material que pot servir d’introductori per treballar el tema a la tutoria.

Tríptic per treballar a la tutoria sobre “assatjament escolar”  de Jordi Collell i Carme Escudé (2005).

Fitxa didàctica per treballar la pelicula “Cobardes”. Prensa juvenil ha creat una pàgina on pots trobar tot el material per treballar el debat de la película “COBARDES” de Corbacho. Si cliques aqui, pots trobar un altre model de fitxa que he fet servir amb el meu alumnat.

Videoclip “Cobardes”. La excepción. Aquesta cançó et pot servir per treballar la lletra a l’aula i parlar sobre què en pensem.

– Anuncis publicitaris per l’aturada del bulling escolar.

Què és el bulling?

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/lb_23FbSHmY" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Anunci publicitari Tele5. 08

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/zS551WJZUyQ" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Anunci publicitari Televisió internacional.

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/gct6hWe_WI0" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

4 thoughts on “Cosetes sobre “Bulling””

  1. El tema del “Bulling”, és un tema complex. Dues coses he necessitat darrerament sobre el tema: a)Materials per treballar-lo………b)Conèixer les seves arrels per arrencar-les..
    La primera cosa ja la tinc!.
    Gràcies, Gemma!. Gràcies pels materials!

  2. Penso que la película cobardes reflexa molt bé el perfil del agressor. Segons la meva opinió sempre són persones amb por, amb manca d’afecte i que sovint han patit el malatractament abans. Per altra banda tots aquells que acompanyen l’agressor són persones atemorides per no ser agredits i per tant fan un escut al més fort escudant-se a ells mateixos indirectament. Molt interessant la pregunta, aquesta és la meva opinió després d’un temps amb alumnes que ho fan i que en el fons el que necessiten és “amor”, “afecte”, “limits” i algú que els acompanyi al costat i els faci reflexionar sobre de què fugen o de què tenen por?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *