CIRCOTECA. P3.

Els alumnes de P3 estem treballant el circ. Hem anat a la Circoteca de Valls i hem jugat a fer de trapezistes, equilibristes, acròbates, malabaristes i pallassos.

Mireu,mireu, què bé ens ho vam passar!

BOMBONS DE XOCOLATA. P4.

Els alumnes de P4 férem bombons de xocolata a classe! Aprenguérem que primer la xocolata  s’ha de partir en trossos més petits i que aquests els hem d’afegir a poc a poc a la cassola una vegada la mantega ja estigui líquida. Aviat hem de remenar i remenar i, finalment, posem la barreja dels ingredients en els motlles. Els hem de deixar un dia a la nevera. Heu vist què bonics ens vam quedar? Estaven boníssims!

COLÒNIES LA MANREANA.

Els de P5 hem anat de colònies!

El passat 30 i 31 de març els alumnes de P5 de l’escola ens vam desplaçar a la casa de colònies La Manreana de Juneda per tal de treballar la transformació d’aliments. Ens ho vam passar genial!