Activitat de natacion escolara

En aguest tresau trimèstre es escolans e escolanes der Estudi comencen era activitat de natacion.

Natacion escolara“Podetz clicar ena imatge entà saber es dies que se realizaràn es sessions e eth materiau de besonh”

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Preinscripcion 2017/2018

preinscripcion-2017-2018Clicatz sus era imatge tà mès informacion!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Arribe Magràs en estudi

Aguesta setmana mos visite Magràs.

dig

A vengut plan manaire e divertit com tostemp ac hè!

Dimars mos hèc a portar quauquarren en cap.

Dimèrcles, ua sabata de cada manèra.

Dijaus, ja le pòt era guitèra e mos hè a vier damb pijama.

Diuendres s’active e mos vòu a toti ben mudats … qu’arribe era dimenjada!!

Deluns auem HÈSTA.

Dimars ena tarde, talhèrs de masques e titassi, …

    mos ac passaram plan ben!!

Gauditz fòrça aguesti dies que lèu lèu arribarà era Vielha Quaresma,

es examens e era rècta finau!!

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MANIQUI CHALLENGE

Com plan ja sabetz mos agrade seguir mòdes e èster ath dia. Auem volut víuer era experiéncia de crear un “Maniqui Challenge” (Maniquí Challenge ei un repte viral d’ Internet que s’ inicièc enes escòles de segondària en 2016 a on era gent imite maniquís coma un rèpte)

Nosati auem volut començar damb un moment de recreacion a on reflectim desparièrs jòcs e situacions en pati.

Ac an hèt fòrça ben ja que non ei facil èster tan quiets en un pati. 

Sajaram de compartir-ne bèth un mès.

[youtube]https://youtu.be/-Wmln9jSu2Y[/youtube]

Qué vos a semblat? Ac auem hèt ben, non?

Publicat dins de cors 16-17 | Deixa un comentari

LA MANDARINA

Els alumnes de CI han realitzat un STOP MOTION, una tècnica d’animació que consisteix a capturar fotografies consecutives d’un objecte movent-lo una mica entre fotografia i fotografia de manera que, visualitzant-les ràpidament, hom creu que l’objecte es mou.

La finalitat ha estat treballar la imaginació, la creativitat, la cooperació, l’organització, la seqüenciació, …. i d’altres coses.

Per realitzar l’activitat s’han dividit en grups per:

  • decidir un tema, història, …
  • material necessari
  • disseny de: l’escenari, els personatges, els plans, les seqüències, …
  • organització de rol
  • elaboració d’escenaris, personatges, …
  • gravació

El programa utilitzat és l’Stop motion, una aplicació de descàrrega gratuïta per a tablets i mòbils.

El resultat ha estat el que podeu veure a continuació:

[youtube]https://youtu.be/Mpgc0Us5yJ8[/youtube]

 

Publicat dins de cors 16-17, General | 1 comentari