PREPARACION E REALIZACION D’EXAMENS

Conselhs generaus abantes der examen:
- Ei de besonh saber clarament què entre en examen: apartats deth libre, apunts, donades, problèmes, … etc.
 - Preguntar ath professor/a quin tipe d’examen harà: tèst, tèmes , preguntes cuertes, comentaris de tèxt etc.
 - Repassar es examens anteriors entà veir com hè normaument es preguntes eth professor.
 - Ua idia ei hèr tu madeish un examen que pòs intercambiar damb es tòns companhs entà veir es possibles preguntes.
 - As d’èster atent en repàs que hètz damb eth professor abantes der examen. S’acostumen a díder causes interessantes que te pòden ajudar.
 - Quan un professor/a ditz “aquerò ei important” vòu díder que i a moltes possibilitats d’entrar en examen.
 - Comença a estudiar una setmana abantes, se pòt èster dedica un minimum de tres sessions a premanir er examen.
 
Idies entath moment der examen:
- Abantes der examen dedica uns minuts a relaxar-te: respira a hons, barra es uelhs…
 - As d’auer clar eth temps qu’auràs entà hèr er examen.
 - Escota tostemp es indicacions deth professor/a (abantes e pendent er examen).
 - Da un còp de uelh ar examen entà organizar-te eth temps.
 - Saja de pensar que vòu que contèstes eth mèstre. Esvita es repeticions e causes que non son de besonh.
 - Respon prumèr es preguntes mès faciles o es que mielhor sabes.
 - Mèrca aqueres preguntes enes quaus ages dubtes. Non dediques massa temps a ua pregunta que se resistís. Passa ara següenta e ja i  tornaràs mès tard.
 - Lieg molt ben era pregunta enquià que la comprengues deth tot. Pòt èster qu’ages de lieger-la mès d’un còp.
 - Contèsta sonque aquerò que te demanen.
 - Pregunta ath professor/a es dubtes.
 - Enes preguntes de V/F o tèst, fixa-te ben enes advèrbis (normaument, tostemp, a còps, jamès, bèth còp …).
 - Enes preguntes de tèma reserva uns minuts entà hèr un esquèma o comença era pregunta estructurant eth tèma.
 - Abantes d’entregar-lo revisa: era ortografia (substituís es paraules dubtoses), es operacions, era redaccion, guarda que non rèsten preguntes per contestar e obsèrva se i a preguntes ena part de darrèr dera huelha.
 - Susvelha era presentacion, es professor@s an de compréner era tua letra sense problèmes.
 - CONCENTRACION E MOLTA SÒRT!!
 
								
D’acòrd, ac sajarè a veir se me servís e treigui milhors nòtes.
Quini boni conselhs! Ac harè d’ara en dauant.
Jo ac harè a veir se foncione.
Aguesti conselhs m’ajudaràn fòrça.
Sajarè de hèr-lo, entà veir se treigui mielhors nòtes e me concentri mès enes examens.
Quina causa mès interessanta entà poder estudiar entàs examens.
Me semble qu’aguesti conselhs son fòrça utils. Bèri uns les seguisqui mès d’auti non. Sajarè de seguir-les toti.
Aguesti conselhs me semblen molt utils tàs examens, ac sajarè de hèr.
Sajarè d’utilitzar aguesti conselhs. Pensi que m’anaràn molt ben!
Aguesti conselhs son molt utils, les vau a aplicar enes examens.
Sajarè aplicar-lo enes examens.