Festivals

El passat divendres 9 de febrer vam anar a fer la Rua de Carnestoltes conjuntament amb l’escola Immaculada Concepció de Lloret de Mar.

Ens ho vam passar d’ allò més bé. Aquest any la temàtica era el Mar. Els nens i nenes van anar disfressats de peixos, crancs, estrelletes de mar, cavallets de mar, meduses, pops, gambes… i els mestres de mariners.

——————————————————————————–

Ahir ens va visitar el Rei Carnestoltes a l’escola.

Ens va recordar les consignes:

*Dilluns 05: Si el dilluns vols venir de ferit posa’t una bena al cap o una tireta al dit!

*Dimarts 06: el dimarts aniràs amb roba gran, demana-li a un gegant, i així amb un pallasso et compararan!

*Dimecres 07: el dimecres tothom d’un color. És el millor. No us faci por!

*Dijous 08: el dijous vindràs amb un cap divertit, tant si ets gran com petit. A veure qui serà el més atrevit?

*Divendres 09: no hi ha consignes, ens disfressarem a l’escola. Necessitem que tots els nens/es vinguin vestits amb jersei blau (clar o fosc) i pantalons texans.

[youtube]https://youtu.be/cz_zI-xOYEA[/youtube]