Avui hem descobert el bloc

Avui, 10 de febrer, després d’uns quants dies sense fer classe de música, hem descobert aquest bloc.

Hem llegit l’article de benvinguda.

Hem vist la imatge de l’aranya, que és una cosa que alguns nens i nenes vau dir que us fèien por.

Llavors hem pensat en la pregunta que ens fa:

“Ens fan por les mateixes coses?”

I, el que hem acabat entenent entre tots i totes vindria a ser el següent:

“No tenim por del mateix. Això vol dir que les persones som diferents. I llavors, també vol dir que tenim sentiments diferents. A vegades, podem tenir por per les mateixes coses, però a alguns potser ens en fa moltíssima i a altres no tanta”.

Per acabar de parlar de la por, hem escoltat “A la cova del rei de la Muntanya” de la Suite Peer Gynt” d’Edward Grieg.

Peer Gynt és un noi que passa moltes aventures, i, en aquesta música, està intentant escapar del malvat rei de la muntanya, que és el rei dels Trols i els Gnoms.

Aquí teniu un vídeo, i si la voleu escoltar i prou, aneu a la pàgina on hi trobeu les MÚSIQUES

Aquesta música, ens ha fet sentir por? O alguna altra cosa? Us ha agradat?