Els nens i nenes de la classe dels Astronautes han visitat el Museu de Granollers i han fet una activitat molt divertida: S’han autoretratat!
Autoretrat dels Astronautes
Aquest article ha estat publicat en General, P-5. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.