Arxiu de l'autor: Manu
Joan Miró
L’alumnat d’Educació Infantil ha iniciat el projecte d’en Joan Miró. Després d’introduir la vida de l’artista, la seva obra amb els elements i colors que utilitzava, hem portat a terme moltes activitats divertides i originals. L’alumnat d’Educació … Continua llegint
PEMAC – L’HORT
L’alumnat d’educació infantil hem treballat el projecte PEMAC entorn l’hort. Els nens i nenes de P3 hem après cançons, poemes i endevinalles relacionades amb les maduixes. Els nens i nenes de P4 ens hem encarregat de la cura i el … Continua llegint
Museu de Granollers
L’alumnat de P-5 vam anar al Museu de Granollers per a realitzar l’activitat “Dibuixa’m”.
Excursió a La Granja
L’alumnat d’Educació Infantil vam anar d’excursió a La Granja.
LA CASTANYERA A INFANTIL!
Els nens i nenes de l’Educació Infantil vam celebrar la Castanyada fent panellets , menjant castanyes i cantant cançons amb la Maria Castanyera. https://drive.google.com/drive/folders/1BTJdv_GuIyHmOE6MILu7oL-duHHcI5iv?usp=sharing