L’alumnat de P-5 vam anar al Museu de Granollers per a realitzar l’activitat “Dibuixa’m”.
L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *
Comentari
Nom *
Correu electrònic *
Lloc web
Current ye@r *
Leave this field empty