Arxiu mensual: febrer de 2019
Museu de Granollers
L’alumnat de P-5 vam anar al Museu de Granollers per a realitzar l’activitat “Dibuixa’m”.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Excursió a La Granja
L’alumnat d’Educació Infantil vam anar d’excursió a La Granja.
Publicat dins de General
Deixa un comentari