Arxiu mensual: febrer de 2019

Museu de Granollers

L’alumnat de P-5 vam anar al Museu de Granollers per a realitzar l’activitat “Dibuixa’m”.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Excursió a La Granja

L’alumnat d’Educació Infantil vam anar d’excursió a La Granja.

Publicat dins de General | Deixa un comentari