Arxiu diari: 15 gener 2015

Autoretrat dels Astronautes

Els nens i nenes de la classe dels Astronautes han visitat el Museu de Granollers i han fet una activitat molt divertida: S’han autoretratat!

Publicat dins de General, P-5 | Deixa un comentari

Caga Tió

Mireu com fem cagar el Tió…

Publicat dins de General, P-3, P-4, P-5 | Deixa un comentari

PATGE GREGORI

El patge Gregori ens ha vingut a visitar. Ha vist l’estrella d’orient que tenim penjada a la façana i ha entrat a donar-nos la pols màgica pel dia de Reis!!

Publicat dins de General, P-3, P-4, P-5 | Deixa un comentari