EL PATUFET

Els nens i nenes de la classe dels Pollet hem fet l’obra de teatre “El Patufet”

Aquest article ha estat publicat en P-3. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a EL PATUFET

  1. Aquest video mola molt EL PATUFET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *