Arxiu mensual: abril de 2013
Excursió al Zoo de Barcelona
Els nens i nenes de l’Educació Infantil vam anar el dijous 18 d’abril al Zoo. Vam poder veure els pollets, els dofins, els lleons i molts animals més. Ens ho vam passar pipa!
Publicat dins de Sortides
Deixa un comentari
Fem macedònia!
Aprofittant que la classe dels Dofins estem fent el projecte dels aliments hem fet una macedònia! Què bona que estava..! 😮
Publicat dins de P-4
Deixa un comentari
La Mona de Pasqua
Mireu quines Mones més originals que hem fet els nens i les nenes a l’Educació Infantil.
Publicat dins de General
Deixa un comentari