Arxiu mensual: abril de 2013

Excursió al Zoo de Barcelona

Els nens i nenes de l’Educació Infantil vam anar el dijous 18 d’abril al Zoo. Vam poder veure els pollets, els dofins, els lleons i molts animals més. Ens ho vam passar pipa!

Publicat dins de Sortides | Deixa un comentari

Fem macedònia!

Aprofittant que la classe dels Dofins estem fent el projecte dels aliments hem fet una macedònia! Què bona que estava..! 😮

Publicat dins de P-4 | Deixa un comentari

La Mona de Pasqua

Mireu quines Mones més originals que hem fet els nens i les nenes a l’Educació Infantil.

Publicat dins de General | Deixa un comentari