Jo de gran vull ser…

Els nens i nenes de la classe dels Lleons ja sabem que volem ser de grans!

Aquest article ha estat publicat en P-5. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *