Molt més que jocs

hpim3238

Dijous a la tarda tocava jocs. Uns va ser organitzats pel CdA i, després de berenar, vam seguir jugant amb els organitzats pels mestres de l’escola.

Ans de començar van fer un taller de jocs on van expressar a quins jocs jugaven i quins els agradava més. després van mirar d’identificar en una làmina a quins jocs jugaven aquells xiquets i xiquetes medievals. A algun alumne se li va haver de fer veure que no podien jugar al trenet quan els trens encara no existien.

En un grup, quan els mestres del CdA va subratllar com a diferència dels jocs de la làmina amb els jocs actuals el fet que aquells eren en equip i els d’ara són individuals alguna alumna també els va contestar que alguns també es poden jugar “on line”.

Després vam passar a la pràctica. Ja es pot veure a les fotos que hem penjat. Llançaments per a col·locar un objecte dins una caixa, curses de relleus, curses de sacs i estirament de corda. Ni una baralla, ningú enfadat i companyerisme. Bé, però un pèl sorprenent.

Fins i tot en el joc de després de berenar aquestes coses també van anar bé.

Van treballar educació física, història i treball en equip