Arriba l’estiu !!!!

Benvolgudes famílies,

Jo i Àngel aprotitem per acomidar-nos del curs 18-19 amb una proposta fresca per a l’estiu. Voleu veure quins deures podeu fer? cliqueu el document deures  d’estiu !!!

Una abraçada

Trastorn específic llenguatge (TEL)

Quantes vegades hem sentit dir que el TEL és un alteració en l’adquisició i el desenvolupament del llenguatge oral i pot afectar a la comprensió i/o expressió.

Si el tema us interessa feu una ullada a les següents pàgines:

Clica Associació Atelca i/o serveis educatius CREDA

Educació emocional

Aquí us hem preparat un recull de vídeos de com tractar la gelosia entre germans/es, com fins ara els nostres fills/es són els reis de casa i com tractar les mentides.

Esperem que us agradin !!!

Nou equip de treball

Us presentem la Marta d’EE que treballarà des d’infantil a cicle inicial.

Xerrada sobre les matemàtiques

L’Eduardo Sáenz de Cabezón és matemàtic i ens fa una reflexió sobre de quina manera ens serveixen les matemàtiques en el nostra dia a dia.

Les noves tecnologies

Pot ser del vostre interès algunes normes pel bon ús de les noves tecnologies, tant per a nens/es com per pares. És un vídeo fet per la psicòloga i escriptora Elizabeth Kilbey.

Velocitat lectora

Des de casa us animem a millorar la vostra velocitat lectora.

Trastorn per dèficit d’atenció

El trastorn per dèficit d’atenció amb o sense hiperactivitat (TDAH) és un trastorn d’origen neurobiològic que s’inicia a l’edat  infantil. Es caracteritza per un nivell d’impulsivitat, activitat i atenció no adequats a l’edat de desenvolupament.

Reportatges del  TDAH: Nen para quiet. Quèquicom. Canal33

TDAH: Trastorn d’oportunitats  Quèquicom. Canal33

Les pantalles digitals

Alteracions greus de conducta

Les alteracions greus de la conducta a les escoles sovint constitueixen un repte global: educatiu, social i sanitari. El nombre d’alumnes amb aquesta problemàtica planteja una sèrie de qüestions sobre la missió educativa d’ avui dia i la visió dels models vigents.

Aquí teniu un enllaç de la guia per a les famílies.