QUÈ VOLEM SABER DE L’ESPAI? 3 Replies A veure si us agrada la presentació que he fet del què voleu saber de l’espai. que-volem-saber-de-lespai1
laia 31 gener 2011 at 17:40 Iolanda es super mega xulo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i la canço tambe .
alba 31 gener 2011 at 17:48 Hola a tots i totes a que sortim guapus a veure si ens sabem tot lo que em preguntat bueno un peto a tots m’agradat molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iolanda es super mega xulo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i la canço tambe .
La musica es molt xula pero lo que passa que la musica ralla
Hola a tots i totes a que sortim guapus a veure si ens sabem tot lo que em preguntat
bueno un peto a tots m’agradat molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!