QUÈ SABEM DE L’ESPAI?

Això és el què sabem de l’espai… D’aquí un temps veurem si teníem raó.

L’espai és infinit.

– Hi ha moltes constel.lacions.

– Les constel.lacions estan plenes d’històries.

– Al Sistema Solar hi ha molts planetes.

– La Terra tarda 1 any a fer una volta al voltant del Sol.

– La Terra gira per sí mateixa.

– Hi han molts meteorits.

– El planeta Mart és tot vermell.

– Hi ha molts planetes.

– Al Sistema Solar hi ha 8 planetes.

– Les estrelles quan són vermelles volen dir que estan a punt de morir-se.

– A la Terra hi ha més aigua que terra.

– Saturn té anells.

– A la Terra li diuen Planeta Blau.

– Quan les estrelles són de color blau vol dir que estan molt lluny.

– El Sol és una estrella.

– El Sol és més gran que la Terra.

– A la Lluna hi fa molt de fred.

– Plutó és el planeta més fred del Sistema Solar.

– Les estrelles estan a milions de quilòmetres.

– El Sol és de foc.

– Les estrelles són planetes.

– A l’espai hi ha poca atmòsfera.

– Abans la Terra era de lava.

– A l’espai no hi ha ni nord, ni sud, ni est ni oest.

– A l’espai hi ha forats negres.

– A l’espai no hi ha oxígen.

– Al planeta Mart hi ha éssers vius.

– A l’espai no hi ha gravetat.

– La Lluna té forats.

-La Terra es va crear quan va caure un meteorit.

-A l’espai hi ha un satèllit que fa fotos de l’espai i les envia a la Terra.

Aquí podeu veure una presentació amb les fotos de quan vau escriure el què sabieu de l’espai!

que-sabem-de-lespai1

6 thoughts on “QUÈ SABEM DE L’ESPAI?

  1. alba

    M’han agradat molt les fotos, també hi surto jo Iolanda.
    Us estimo a tots els de la classe!

    Alba

  2. alba

    Que bé m’ho he passat aquest pont m’agrada molt lo que em fet. Jo deia els fantasmes
    pero ma’grada mes l’espai es molt xulo
    perque aprenem coses de l’espai i les estrelles, els planetes,… Iolanda t’estimo molt ets molt guai

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *