Magradat molt Iolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! la canço es la de starts wars
alba
M’han agradat molt les fotos, també hi surto jo Iolanda.
Us estimo a tots els de la classe!
Alba
ainhoa
hola soc l’ Ainhoa us estimo a tots
alba
Que bé m’ho he passat aquest pont m’agrada molt lo que em fet. Jo deia els fantasmes
pero ma’grada mes l’espai es molt xulo
perque aprenem coses de l’espai i les estrelles, els planetes,… Iolanda t’estimo molt ets molt guai
laia
M’ agrada molt ha i per cert la canço es Star Wars
Magradat molt Iolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! la canço es la de starts wars
M’han agradat molt les fotos, també hi surto jo Iolanda.
Us estimo a tots els de la classe!
Alba
hola soc l’ Ainhoa us estimo a tots
Que bé m’ho he passat aquest pont m’agrada molt lo que em fet. Jo deia els fantasmes
pero ma’grada mes l’espai es molt xulo
perque aprenem coses de l’espai i les estrelles, els planetes,… Iolanda t’estimo molt ets molt guai
M’ agrada molt ha i per cert la canço es Star Wars
LAIA
QUE QUE QUE !!!!!!!!!!! CANÇO MES RARA