3 thoughts on “QUÈ VOLEM SABER DE L’ESPAI?

  1. laia

    Iolanda es super mega xulo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i la canço tambe .

  2. alba

    Hola a tots i totes a que sortim guapus a veure si ens sabem tot lo que em preguntat

    bueno un peto a tots m’agradat molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *