PRESENTACIÓ.

Benvolguts, benvolgudes:

Volem agrair-vos el fet que hagueu decidit entrar en aquest espai web dedicat a l’ Educació Física.

Com a responsables d’aquesta àrea educativa us volem transmetre la nostra il·lusió, professionalitat i ganes per aconseguir que el nostre alumnat sigui competent en l’especialitat que nosaltres ensenyem.

En el treball diari que desenvolupem amb els nens i nenes de l’escola, intentem que aquests assoleixin tots aquells coneixements, habilitats i competències relacionades amb el cos i la seva activitat motriu que contribueixin al desenvolupament integral de la persona i a la millora de la qualitat de vida. Des d’aquestes línies volem animar a les famílies a interessar-se per aquesta especialitat i a seguir, de manera propera, el procés d’aprenentatge dels seus fills/es a través del seu desenvolupament motriu. “La reflexió sobre el sentit i els efectes de l’activitat motriu; el desenvolupament d’hàbits saludables, regulars i continuats; i el sentir-se bé amb el propi cos constitueixen principis valuosos de l’acció educativa d’aquesta àrea i contribueixen a la millora de l’autoestima.”

Desitgem que la nostra feina sigui transparent, útil i pugui satisfer les necessitats educatives dels nostres alumnes, ja que aquest és el nostre objectiu principal: que aconsegueixin ser plenament competents.

Moltes gràcies per la vostra atenció.

Rebeu una salutació cordial,

Àrea d’Educació Física de l’Escola Àngel Guimerà